16/06/2025, 22:57 #16568
Osallistuja
Mikrot menee näin.


Isot menee näin.

7 left eli finububble 50 hyperis ja aggropaskan palkitseminen tosiaan.
Nyt ajatuksena on vetää kolme viikkoa lomaa, oon aivan täysin piipussa. Tosin keskiviikkona on pakkopelit. Ja lippuja sen verran että varmaan sunnuntaina olis kans hyvä pelata + silloin yksi promoturnaus. Eli se siitä kunnon lomasta.



