
Tommoneen. Vamos. ![]()
Muuten ollu aivan hirveä päivä. Kammorunit, se siitä. Aika finaalissa atm. Iski järkky väsy ja oma pelikin ollut viime tunnit suht vitun kauheaa. Yks turnaus olisi vielä jäljellä. Tätä jos ei onnistuisi ainakaan perseilemään. Spewasin ton Starssin 11d ompun 24left kahdessa kädessä tosi hyvistä nolliin, oikeastaan edes ajattelematta mitään. Ei näin.
On kyllä yhden sortin ihme, että tämmöisen päivän saa plussalle. Eikä voi kyllä edes omaa suoritusta ylistää tästä. Runasin ton turtsin lopussa niinku ukkoylijumala. Oli kait alle 15bb ku 13left. Finussa sai jo huudattaa kammostäkillä ihan silmittömästi ja en tainnu sen lisäksi hävitä enään ainuttakaan iniä. Ilonen pytystä kuitenkin.
Huomenna vapaaa 100%. Parturiin alkuillasta ja mitähän muuta. Täytyy miettiä mikä puristaa kengäsä ku rentous uupuu nyt täysin. Itse epäilen kuitenkin huonoja unia ja naisen kaipuuta.
Trust the process, dont tilt bro.



