Vastaa aiheeseen: megaman is back

#17246
megaman84444
Osallistuja

      täsäs kun kaljat loppumassa ja aurinko paistaa niin mietin elämää

       

      miksen tunne mitään enää

       

      onko tämä iän tuomaa

       

      olen rahoissa

      on vuosia jäljellä

      olen kovassa kunnossa edelleen eli mies ei poikanen

       

      mikä on seuraava askel elämsäs

       

      no enpä tiedä jos ei miehell ole tavotteita ei ole mitään mutta mistä sen kipinän löytä jälleen

       

      tätä miettiessä elämä kylkee radallaan

       

      onnea peliin kaikille tietenkin

       

      stella – viimeisen kerran

      Go to top