Vastaa aiheeseen: parin viikon pokkablogi

#17256
nuttifulli
Osallistuja

      Tuli taas mentyä ihan ziigmundina pöytiin roiskimaan. Havahdun tilanteeseen vasta kun lataan vikat rollit pöytään. Tilanne oli se, että pitää saada 1 piste raketettua, jotta tulee rakeback bonus. Tän pisteen saamisessa tuntu menevän ikuisuus ja stäkkiä oli alimmillaan 28bb. Saan kuitenki tän 28bb nostettua veitsi kurkulla pelaten ja viimein myös 10,5 taalan rakeback pamahtaa tilille. Helpotti kun ties ettei ainakaan tässä sessiossa mennä vielä katki. Päätin pelata vielä hetken 50bb pinoilla ja hävisin 3 shorttibiniä putkeen.

      Tän session jälkeen päätin että nyt alan pelaamaan. Katoin hemistä muiden statseja ja leuka putos lattiaan, kun huomasin miten tiukkaa jengi painaa. Tein AI:lla simppelin softan, jolla voi nopeesti tsekata jälkikätee equityt noissa low spr spoteissa . Nyt pitää hyväksyä etten voi jyrätä poolia 50bb/100 winratella. Pitää tyytyä varmaan 20bb. Rakeback ei näy käyrässä mutta tällä hetkellä ollaan ~breikissä.

      Noi pari muuta low spr spottia oli ihan fine, vaik laitoin pyysärin rangen ja casino helsingin raken. Mutta tää yks oli nolo.. jos oletetaa CO:lle tiukka range, nii täl kädel 37.92% sitä vs tähän floppii. Niin std sökö muutenki, et ihmetyttää miten oon päätyny näin pahasti sekoomaa..

      Tässä vielä surullinen kirahvi:

      10 päivää aikaa saada kirahvi iloseks.

      Go to top