Eelis Pärssinen voitti uransa toisen WSOP-rannekkeen sunnuntaina Las Vegasissa, kun suomalainen vei nimiinsä 25 000 dollarin Pot-Limit Omaha High Roller -turnauksen. Voitosta irtosi huikeat 2 161 056 dollaria.
Nettipokeri.com tavoitti tuoreen mestarin pian voiton jälkeen.
Pärssisen mukaan turnauksen ratkaisevin hetki nähtiin finaalipöydässä Alex Foxenia vastaan pelatussa jättipotissa.
– Mieleenjäävin käsi oli minun AA77ss vastaan Alexin AAQ2ss. Sen käden jälkeen olin ylivoimainen merkkijohtaja ja pystyin pelaamaan käytännössä kaikki kädet seuraavat 20–30 jakoa, Pärssinen kertoo nettipokeri.comille.
Moni olisi juhlinut yli kahden miljoonan dollarin voittoa railakkaasti, mutta Pärssisen kohdalla näin ei käynyt. Voiton jälkeen hän siirtyi lähes suoraan seuraaviin turnauksiin.
– Pelireissut eivät ole minulle juhlimista varten. Nykyään niistä seuraava huono olo kestää sen verran pitkään, että pyhitän reissut työnteolle. Juhlat juhlitaan mahdollisesti joskus tulevaisuudessa, Pärssinen paljastaa.
Pärssisen WSOP-kesä jatkuu vielä hetken Las Vegasissa. Seuraavana ohjelmassa on muun muassa 100 000 dollarin PLO-turnaus ennen kiireistä loppukesää.
– Olemme perheen kanssa Vegasissa heinäkuun alkuun asti. Sen jälkeen lennämme Suomeen. Edessä on ainakin viikko Hangossa tenniskilpailuissa ja sen jälkeen kuukausi Helsingissä, josta sitten todennäköisesti Kyprokselle turnausreissu, josta matka jatkuu Barcelonaan ja sieltä kotiin Marbellaan viettämään loppukesää, Eelis avaa kesän suunnitelmiaan.
🎯 LUE MYÖS: Torille! Eelis Pärssinen voitti toisen WSOP-rannekkeensa ja 2,16 miljoonaa dollaria
























