Vastaa aiheeseen: Heron PLO tuskailut

#16365
Shieeeet
Osallistuja

      Blogin aloittamisen jälkeen pelit:

       

       

      Tässä laitoin vihun 6789, 789T tms 2pair/SD + fd hanskalle

      Tää oli ehkä vähän spewie käsi, mutta PF actionin ajattelin, että sieltä maksaa/tulee yli vaan MP TJ:llä + QQ ja BTN AAxx hertalla ja muut kippaa + meillä rangessa nuts + blockerit

       

      Tämä oli kans erikoinen käsi. Vihu aika maniac aggro.

      PF lokeroin aikalailla AAxx mutta toki 3b range laajempi. Flopilla AA78, AA8T, AA9T, 789T, 89JT.

      Turn en oikein tienny mikä olis paras peli, päätin isohkon CB ja vihun maksaessa olin varma, että ollaan edellä koska vihu olis tullut yli kaikilla paremmilla. River aika nihkee kans, mutta jämät jäljellä ja kilikut keskelle. Toki vihulla saatto olla joku 4567 kahdella ristillä yms.

      Go to top