Ymmärrän. Ei mitään pahaa, ei ollut tarkoitus hyökätä kimppuusi.
Tsemppiä peleihin!
3. kädessä riverillä et hyödy betistä? Suorat maksaa jokatapauksessa / olette jokatapauksessa sisällä.
Saat rahaa missatuilta vedoilta joskus kun chekkaat alle. Blokkaat massiivisesti vihun kaksi paria / huonommat tripsit komboja vielä. Vaikka maksuja tulis huonommilta et missaa valuee chekillä nii paljo ku huonompia reaaleja ei oo nii paljoo. Bluffit kii > valuee huonommilta
2. Jos on aggro nii menee kai tosiaan paljo muuta ku AA?
Oli tai ei sit about mikä määrä tahansa AA käsiä oot huonoissa tai vihulla on sikana equityä jos/kun meette sisään. Musta aina flopcheck. Lyöt vielä päin kahta vihua.
En oo mikään Omaha spesialisti mut mutulla eikö toimi paremmin 4bet/fold pre?
Callaat BB 3betin avaaja oletetusti maksaa, sulla on kahta pelaajaa vastaan paskat vv ja pahin gäppi. Etkö hyödy enemmän jos callaat JT97ds tyyppisen missä sulla oletettu 3way on paremmin equityä.
All good.
2. käsi on ainakin pelattu kehnosti. Samaa mieltä, että 4b/fold pf oikee line.



