Vastaa aiheeseen: Moi, mä oon Mika.H

#16899
Pingviini
Osallistuja

      Todella hyvää rapsaa! Näitä on kyllä kiva lukea. Ehkä tästä saisi intoa käydä jollain pienellä pokerireissulla. Voisi aloittaa vaikka siitä ihan lähimmästä :whistle:

      Go to top