Vastaa aiheeseen: Moi, mä oon Mika.H

#17113
Mika.H
Osallistuja

      En malttanut jättää kirjoittamatta, jotain hyvääkin voi tapahtua. Sain upgraden Premium seattiin Boston – Paris lennolle ja Paris – Helsinki business. Nyt ei enää paskavalas tuoli enää haittaa _o/

      Go to top