Vastaa aiheeseen: Keittäjä horisee tylsyyksiä.

#17315
Smultron
Osallistuja

      Tuli tonne nasuj:n blogiiin horistua soittopeleistä. Tajusin olevani ehkä kliseisin ukko konsanaan. Mä oon aa mollimies. Voiko olla kliseisempää. Mun kaikki musiikillinen ajattelu lähtee a mollista. Aina kun kiusaan lapsia tai vaimoa ulisten surkeasti back street boysien show me the meaning of being lonely, vai mikä se biisi onkaan nimeltään. A mollissa vedellään. Aina kun kosketinsoittimen ääreen pääsen, eka sointu on am. Ja se on aina miellyttänyt ehkä itseä eniten. Säälittävää ja niin ennalta arvattavaa. Prkl. Oisinpa vaikka h mollimies. Mun englantilainen työkaveri kysyi, et mikäs juttu tää suomessa on ettei se olekaa b, kuten muualla. Tais olla joku saksalainen väärinkäsitys. En nyt jaksa tarkistaa, mut joku sellainen se oli.

      Go to top