PYTTYJAHTI 17.4.-26.6. ! (virallinen osallistumis- sekä keskusteluketju 2.0)

  • Tämä aihe sisältää 47 vastaukset, 20 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 2 päivää sharkie toimesta. This post has been viewed 3959 times
Esillä 3 viestiä, 46 - 48 (kaikkiaan 48)
  • Julkaisija
    Viestit
  • #46261
    nettipokeri.com
        sharkie kirjoitti

        Voiko toimitus kommentoida etukäteen miten nää Pokerihuoneen/Unibet pytyt lasketaan kun siellä ei taida olla ensinkään re-entry turneita vaan toi lobby puhuu näissä uudelleen ostoturnauksissakin rebuysta vaikkei siinä ole addonia eli ne ei ole perus rebuy turnauksia (KUVA1)

        eli tos lukee vasemmalla toi Re-buy 0/2 ni saa ottaa uudelleen oston 2 kertaa

        ja sit alempi kuva on normi rebuy turnee ädärin kanssa

        VIRALLINEN VASTAUS:

        Mikäli turnaukseen voi ostaa sisään uudelleen vain rajoitetun määrän, ja uudelleenostosta menee rake, eikä turnauksessa ole add onia, laskemme tämän re-entryturnaukseksi. Eli, 60 entryä riittää (oletamme, että saitti laskee saman pelaajan uuden oston uudeksi entryksi). Rebuyturnauksissa vaadimme edelleen 60 uniikkia ostoa (ei siten, että yksi pelaaja suorittaa 10 rebuyta). Oletamme, että ero re-entryihin on nimenomaan rakettomassa uudelleenostossa ja add onissa.

        Otamme vastaan vielä kommentteja/vastalauseita asiasta tähän iltaan klo 19 asti.

        Mikäli vastalauseita ei tule, tulkintamme on ylläoleva.


        WPT Poker
        ♦️ Maailman 2. suurin pokeriverkko
        🐟 Kalaisat pelit – fisuja riittää!
        💰 100% bonus 1500 dollariin asti + turnauslippuja

        >>> Avaa tili tästä <<<

        #46459
        sharkie
        Osallistuja

            kesäkuu 0,75p kokokisa yhteensä 2,25p

            #46630
            sharkie
            Osallistuja

                Kesäkuu 1p yht 2.5p

              Esillä 3 viestiä, 46 - 48 (kaikkiaan 48)
              • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.
              Go to top