- Tämä aihe sisältää 47 vastaukset, 20 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 2 päivää sharkie toimesta. This post has been viewed 3959 times
- JulkaisijaViestit
- 02/06/2026, 11:33 #46261
nettipokeri.com

Voiko toimitus kommentoida etukäteen miten nää Pokerihuoneen/Unibet pytyt lasketaan kun siellä ei taida olla ensinkään re-entry turneita vaan toi lobby puhuu näissä uudelleen ostoturnauksissakin rebuysta vaikkei siinä ole addonia eli ne ei ole perus rebuy turnauksia (KUVA1)
eli tos lukee vasemmalla toi Re-buy 0/2 ni saa ottaa uudelleen oston 2 kertaa
ja sit alempi kuva on normi rebuy turnee ädärin kanssa
VIRALLINEN VASTAUS:
Mikäli turnaukseen voi ostaa sisään uudelleen vain rajoitetun määrän, ja uudelleenostosta menee rake, eikä turnauksessa ole add onia, laskemme tämän re-entryturnaukseksi. Eli, 60 entryä riittää (oletamme, että saitti laskee saman pelaajan uuden oston uudeksi entryksi). Rebuyturnauksissa vaadimme edelleen 60 uniikkia ostoa (ei siten, että yksi pelaaja suorittaa 10 rebuyta). Oletamme, että ero re-entryihin on nimenomaan rakettomassa uudelleenostossa ja add onissa.
Otamme vastaan vielä kommentteja/vastalauseita asiasta tähän iltaan klo 19 asti.
Mikäli vastalauseita ei tule, tulkintamme on ylläoleva.
WPT Poker
♦️ Maailman 2. suurin pokeriverkko
🐟 Kalaisat pelit – fisuja riittää!
💰 100% bonus 1500 dollariin asti + turnauslippuja
04/06/2026, 21:40 #46459
sharkieOsallistuja
kesäkuu 0,75p kokokisa yhteensä 2,25p
07/06/2026, 21:57 #46630
sharkieOsallistuja
Kesäkuu 1p yht 2.5p
- JulkaisijaViestit
🎆 EI KIERRÄTYSTÄ
🙋♂️ UUSI JULKISTUS!
UUSI PAY'N'PLAY
🎯 UUSI TARJOUS!
🎣 KALA-ALLAS
EI KIERRÄTYSTÄ!
UUSI CASINO
UUSI CASINO
✈️ UUTEEN NOUSUUN!
💰ILMAISKIERROKSIA TAI KÄTEISTÄ

JOPA 50 000€ tai kierrätysvapaita ilmaiskierroksia
Talleta vähintään 20€, saat kierrätysvapaita ilmaiskierroksia tai käteistä!
PELAA NYT- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.












