No en oo tällä viikollakaan kovin paljon jaksanu grindata, mut liikuntaa oon ny harrastanu parin viikon aikana käytännössä joka päivä. Tänään kohta vielä yks salitreeni ja sit täytyy pitää pari päivää treeneistä lepiä kun alkaa jo vähän painaa. Siinä on sit hyvä vaikka grindailla ne pari päivää. Huomennakos tulee pari viikkoa kuluneeksi siitä kun oon viimeks juonut alkoholia. Tai ylihuomenna, mut jotain sinne päin kuitenkin. Fiilis hyvä ja alkaa noi treenien tulokset jo parissakin viikossa näkymään ja tuntumaan ihan konkreettisesti. Tälläin kun tässä jaksais tän kesän suurimmaks osaks jatkaa niin ihan hyvähän tästä vielä tulis. Voi olla, että kesällä tulee tehtyä enemmän ”oikeita töitä” kun muut pitää kesälomia ja mulla ei sellaisia ole, mut toivottavasti vähän tulee grindattuakin…



