Vastaa aiheeseen: Pingviinin blogi

#15997
Pingviini
Osallistuja

      Kevään ennätykselliset sateet on toivottavasti vihdoin takana ja alkaa kelit ja merikin lämpenemään. Nyt oon kolmena päivänä putkeen käynyt uimassa kun vesi on vihdoin yli 20C ja on kyllä vaan rentouttavaa puuhaa. Aamulla oon ensin käynyt jo aiemminkin varpaat suolavedessä kävelemässä pitkin rantsua joka sekin saa hyvin päivän käyntiin.

      Pientä rentoutusta oonkin kaivannut kun appi-projektissa tuli täysin puskista pieni haaste eteen kun en ollut tajunnut yhtä aivan olennaista logiikkaa ja nykyinen ratkaisu lähtee sitten roskiin. Eipä tuossa työstä mennyt hukkaan kuin alle 20% eli ei täysi katastrofi. Suht tymä olo oli kyllä tuon jälkeen, mutta onneksi parempi ratkaisu tai kaksi on jo löytynyt. Tekemistä vaille valmis, kuten moni muukin homma.

      Toivottavasti noi ns. ”vibe coding” hommat paranee niin, että voisi ihan oikeasti meikäkin harkita jotain yksinkertaista Shopify-appia harkita vain tekoälyllä ”koodaavansa”, sillä vaikkei tän nykyisen tekeminen eli teettäminen niiin kallista ole, mutta turhan hitaasti etenee.

      Aiheesta ihan toiseen! Meillä on vielä pari päivää voimassa Run It Oncen ilmaisten pakettien jako, ja vaikka hyvin onkin tullut ilmoittautuneita mukaan, niin vielä saa reilusti valueta osallistumalla 5×75€ pakettien arvontaan. Phil Galfondin suloista ääntä kohti pääset tästä lyhyestä kirjoituksesta.

      Go to top