Vastaa aiheeseen: Baby One More Time…

#16142
Nimetön

      Luin ton blogipostauksen. On se jännä miten ihminen kärsii vakavista uniongelmista mut kuitenkin vaan jatkaa ilmiselvien virheiden tekemistä. Ok ymmärrän et unihygieniasta huolehtiminen ei välttämättä akuutisti mullista maailmaa mut siitähän on lähdettävä liikkeelle. Toihan on täys no brainer. Kivat on suunnitelmat mut valitettavasti oot orgaaninen olento etkä kone. Ymmärrän et tää saattaa välillä eeveekiimoissa unohtua. Kyl mäki voisin myydä persettä steissillä ja tienata sillä aika hyvät massit. Toisaalta voin kans yrittää kiltisti elää sellasta elämää mihin ihminen on suunniteltu ja rakentaa kaiken sen pohjalle. Television katselu kävelymatolta mun mielestä symboloi koko meininkiä hyvin. Tähän ollaan tultu

      Go to top