Vastaa aiheeseen: Nasuj – Forward Momentum

#16407
nasuj
Osallistuja

      Tuli aikas monta tappiopäivää putkeen, mut pari viimestä jo parempaa. Tappiopäivien monttu about ummessa. Ihan vitun jees.

      Tämän päivän pelit oli kyllä virhe vireystilaan nähden. Herätessä jo huomas, et tänään väsyttää. Ei silti malttanu pysyä pois. Pelasin vähemmän pöytiä niin pysy ees vähä mukana. Olyn 10d siivitti päivän komeasti plussalle.

      Tää oli kans jees. Jälleen texuhuppi tappio.. Oli kiva jyystö, mut alakynnestä johtoon kairaus ei riittäny. Kärkipari vs rattaat flopilta kääns vihulle ja mitenhän se ees loppu. Unohtanut jo onneksi:D

       

       

       

      Go to top