Vastaa aiheeseen: megaman is back

#16700
megaman84444
Osallistuja

      pieni pytty sieltä eipä kummempi oliko boniittaa pari sataa muakna

       

      no omahaa tietenkin tämä on omistettu aasille sitä voi nimittäin yhdistää huvin ja työn eli omahaa mutta turnauksia

      niin kuin pokermanni konsanaan olemme miehiä ei poikia

       

       

      no eipä tässä kummempaa mennään eteenäin

       

      onnea peliin kaikille pelaajille en ole unohtanut teitä

      Go to top