29/06/2025, 12:11 #16856
Osallistuja
Tuntiliksat on selkeästi ollut ihan hyvällä tasolla. Joo ei kannata paljon horista asioista etukäteen, jotkut aina haluavat lähteä dissailemaan. En sitä ole ikinä ymärtänyt. Itse olen ottanut tavoitteeksi, etten ikinä ketään loukkaa tietoisesti. Serkkuni kuoli koulukiusaamisen takia vuonna 1989, ja sen jälkeen todella olen ajatellut, etten ikinä halua loukata tietoisesti ketään missään tilanteessa. No jos joku ihan mulkku tulee vastaan, en sanojani säästele.



