02/07/2025, 21:58 #16969
Osallistuja
Itse oon hoksannut toimivani monesti aivan epärationaalisesti hupeissa. Luultavasti moni muukin tekee niin. Pelityyli saattaa muuttua aivan totaalisesti kun pääsee siihen lopputaistoon ja jos on väsynyt tms. Sitä ajattelee ettei tällä lopulla ole enää väliä. Vaikka oikeastihan se koko tulos tehdään noissa loppupeleissä jos tehdään pitkällä tähtäimellä. Taas kerran totean, ihminen ei ole rationaalinen olento😁 vaikka siihen kovasti pyrkisi. Ne jotka siihen pystyy, iso hatun nosto heille👍



