11/07/2025, 22:04 #17213
Osallistuja
Huhhuh jotenki tunsikin ettei kaikki ole ihan kohallaa.
Meinasi tuossa yhtäkkiä lähteä taju kaksi kertaa. Piti ihan soittaa päivystykseen neuvoa. Vähän kumma olo ollut koko päivän.
Pöytiin keskittyminen 0, pitää tässä hetki hengähtää



