Vastaa aiheeseen: Keittäjä horisee tylsyyksiä.

#17562
Smultron
Osallistuja

      Voi kilin perse sanon minä. Ihan jees päivä pieni kolminumeroinen plussaa. Mut mitä vittua tää taas meinaa, se saatanana gg-verkko taas oli kaikista tuottoisin. Eikä ollut kaukana nelinumeroisetkaan tulokset. Olenko tehnyt virheen, jättäessäni tämän verkon kuukausiksi käyttämättä vaikka ilman passia olisin siihen pystynyt. NO EN TODELLAKAAN, KUTEN AIEMMIN SANOIN, MENNYT ON JO TAPAHTUNUT JA MINÄ EN KAATUNUTTA MAITOA ITKE. PISTE.

      Go to top