Vastaa aiheeseen: Keittäjä horisee tylsyyksiä.

#17883
Smultron
Osallistuja

      Joo ja mehän ollaan tässä vaan vaimon kanssa kahdestaan enää, lapset elää omaa elämäänsä jo muualla. Eli ei siinä sen kummempaa ole kuin syödään joko yksin tai kaksin. Mut ihan kivaa välillä yhdessä ruokailla, lomalla jaksaa hieman enemmän panostaa. Kohta taas töitä jatkuvasti ja sit ei tule siihen panostettua taas ennen joulua😀. Ei ole nimittäin suutarin vaimolla kenkiä, eli keittäjän puolisolla muuta kuin lounasjämiä😁

      Go to top