Tänään paluuta peleille. Tulikin vähän pitempi loma, mitä alunperin oli suunnitelmissa. Nyt onkin suotavaa alkaa tienaamaan. Rahaa on palanut siihen tahtiin, että hirvittää ja pelirollithan tästä ei tykkää. Grindataan siis pienempää taas tovi.
Tänään ei kuitenkaan tienaamaan päästy. Epämieluiset tervetuliaiset, mutta se on semmosta.
Tavoite olisi panostaa nyt erityisesti mental puoleen. Olen huomannut alkaneeni ulisemaan ihan liikaa, jo pidempään. Toki paskaa on tullut tuulettimeen monesta suunnasta ja pitkään, mutta vittuako se itkeminen auttaa. Ei se varmasti silti ole läheskään kokonaan loppumassa, älkää huoliko. Voin kuitenkin omilla päätöksilläni ja valinnoillani vaikuttaa miten otan ne emootiot vastaan. Tällä tavalla voin myös vaikuttaa positiivisesti omaan työilmapiiriini.
Tänään oli heti haasteita ja kevyttä vittuuntumista ilmassa, kun ei mikään onnistunut ja vihut oli joko nutseissa tai tulivat ohi. Rehellisyyden nimissä on myönnettävä, että splittasin myös AQ vs AA BTN vs SB n. 15 left. Ei se ilo tosin kauaa kestänyt. Antaisin silti tämän päivän arvosanaksi 7/10. Rimaa hipoen tyydyttävä.



