Ehdin kuin ehdinkin eilen Kauppiin ja Mansehan hoiti toisenkin ottelun hienosti himaan!
Täytyy todeta, että onneksi minä en ole Mansen pelinjohtajana. Siellähän se kritisoimani Puputti on nyt sitten vetänyt nelosena kaksi loistomatsia välierissä. Eilen ratkaisi toisen jakson upealla kunnarillaan. Kouvola oli yllättävän vaisu eilen(kin). Sisäpelissä ei toiminut kärki eikä toiminut kotiutukset. Ulkona pelasivat nyt kyllä huomattavasti paremman pelin kuin ensimmäisessä kohtaamisessa. Mielenkiintoista nähdä löytääkö KPL vielä uuden vaihteen tässä sarjassa. Sitä se nimittäin vaatii mikäli meinaavat Mansen voittaa kolme kertaa putkeen.
On tässä Susijenginkin pelejä tullut telkkarista katsottua. Kyllä mä lippujen hintojakin vilkaisin, kun EM-kisojen alkulohko kerran täällä Tampereella pelattiin. Jonkun pelin olisi voinut vaikka käydä katsomassakin, mutta oli hinnat (ei niin yllättäen) sillä tasolla, että jätin väliin kun koris ei kuitenkaan mitään omia ykköslajeja ole. Vähän turhankin odotetusti on Suomen kisat menneet. Ensimmäiset, kevyemmät vastukset kaadettiin jo pelkästään Lauri Markkasen voimin, mutta sitten kun alkoi tulla kovempaa nippua vastaan niin vastustaja pimensi Markkasen ja samalla koko Suomen. Kivikova vastus tuli nyt pleijarien ekalle kiekalle, joten ei tainnut edes alkulohkon kotihurmos siivittää tällä kertaa susijengiä urotekoihin.
Penkkiurheilun rintamalla viime aikojen suurin katastrofi näyttää olevan aika lähellä. NFL-kausi alkaa ensi yönä, mutta millään taholla Suomessa ei ole vieläkään oikeuksia näyttää otteluita! Vituttaa kuin pientä oravaa!
NFL on omassa arvoasteikossani noussut kiinnostavuudessa viime vuosien aikana ihan sinne Valioliigan ja Liigan tasolle. Nytkö sitten kuitenkin sarjan katsominen tehdään erittäin vaikeaksi? Jonkun fucking DAZNin kautta pelit saisi kyllä näkyviin, mutta hinta näytti olevan ihan posketon. Suoraan sanottuna aivan täyttä kusetusta. NFL-kausi kestää sen 4-5 kuukautta, mutta silti hinnoittelu tehty niin, että kuukausimaksua pitäisi maksaa kokonainen vuosi! Ei saakeli mitä touhua! Ei kovin helpolla tee mieli maksella tuollaista ryöstöä. Pieni toivonkipinä tässä nyt on jäljellä josko joku Suomen taho ne oikeudet ostaisi vielä viime hetkillä.



