Nasuj – Forward Momentum

  • Tämä aihe sisältää 546 vastaukset, 36 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 2 päivää nasuj toimesta. This post has been viewed 58905 times
Esillä 15 viestiä, 496 - 510 (kaikkiaan 547)
  • Julkaisija
    Viestit
  • #44835
    nasuj
    Osallistuja


        WPT Poker
        ♦️ Maailman 2. suurin pokeriverkko
        🐟 Kalaisat pelit – fisuja riittää!
        💰 100% bonus 1500 dollariin asti + turnauslippuja

        >>> Avaa tili tästä <<<

        #44842
        bubbles
        Osallistuja

            Hyvä että brassit ei aina pääse nuolemaan kermoja päältä.

            #44846
            nasuj
            Osallistuja

                Melkeen 700d pytty tossa. Olin ajelemasa kaikkien yli yhteen perhanan turn korttiin asti. Ei ois riittäny noilla kyllä enään tossa vaiheessa.

                Avasin, toi flättäs. Flop check, mä bet, se cr isosti. Maksan. Turniin mennään loput. Puolet pelin merkeistä. Ai saakeli. Sit ei riittäny pidemmällekku 3.sija. Olin kyllä paras pelaan noista tossa ft:ssä vaikka ite sanonki.

                Starssin 11d plo meni kans sijalle 3. Olin 1/3 ennenku

                450d ois ollu voittajalle bounteineen about.

                Eipä silti voi sen isommin valittaa. Hyviä scoreja joilla pelastettiin viikko about breikkiin. Vaikea viikko ja se selätettiin. Ens viikolla ounaan kaikki.

                Ei mulla muuta.

                • Tätä vastausta muokkasi 1 kuukausi nasuj.
                #44908
                nasuj
                Osallistuja

                    Olen laskuissa sekasi montako on. Pitää selvitellä.

                    Ei pitänyt alunperin pelata tänään, mutta tuli nyt tämmönen vajaa setti.

                    Hyviä tsemejä oli ja toi coolin pytty kyllä maistuu.

                    #44951
                    nasuj
                    Osallistuja

                        Peleille taas.

                        Satlahommia ja pikku hiljaa muitakin turnauksia alkaa.

                        Sain illaksi lipun tohon ggn 100d plo deepstackkiin.

                        Mukava päästä pelaamaan hyvä vanilla turnaus jossa blinditkin pysyy 12minuutissa koko matkan.

                        #44961
                        nasuj
                        Osallistuja

                            Sitä iloa ei kauaa kestänyt.

                            Onpa ollu älyttömän vaikea päivä. Ei oo saanu oikein mitään aikaseksi ja ei tahdo voitta potin pottia.

                            Nyt olisi hyvä aika tehdä mental reset ja täyskäännös

                            #44963
                            nasuj
                            Osallistuja

                                Hihii ei se vittu auta ku nostaa kädet ilmaan ja todeta että nyt ei ollu mitään mahdollisuuksia :unsure:   :good:

                                Ei jäänyt jossiteltavaa ja aion nyt unohtaa että mitään monttua tulikaan, vaikka tuli regittyä ihan perhanasti. Huomiselle käsiä tarkasteltavaksi ja voisi kyllä suosiolla pitää sitten vapaatakin. Saa nähä

                                #45084
                                Matteus
                                Osallistuja

                                    Mulla oli jossain vaiheessa haju sun nickistä kun samoissa peleissä pyöritään ja ihmettelin silloin ja ihmettelen vieläkin miks sä painat turnauksia? Sä murskaat käteiset ja oot poolin varmaan paras jyrä noilla tasoilla. Joo, turnauksista voi binkkaa 500x jne mut vastavuoroisesti varianssin toinen laita on mitä on…..

                                    #45207
                                    nasuj
                                    Osallistuja

                                        No tuota samaa asiaa mietn

                                        Matteus kirjoitti

                                        Mulla oli jossain vaiheessa haju sun nickistä kun samoissa peleissä pyöritään ja ihmettelin silloin ja ihmettelen vieläkin miks sä painat turnauksia? Sä murskaat käteiset ja oot poolin varmaan paras jyrä noilla tasoilla. Joo, turnauksista voi binkkaa 500x jne mut vastavuoroisesti varianssin toinen laita on mitä on…..

                                        Ensinnäkin isot kiitokset kehuista!

                                        Tuo on erittäin hyvä kysymys, jota mietin itsekin aika monesti. Ennen pelasin käkkyä mainly, mutta noi turnaukset vei mukanaan.  Oon alkanut pelaan taas enempi käkkyä ja aionkin pelata sitä enempi. Lisään varmasti entistä enemmän painoa käkkyihin kun saan taas rollia ees sinne satkuun.

                                        Mutta pitääpä puntaroida taas lisää.

                                        Tänään mennään vielä ainakin turnauksilla.

                                        Sain lipun tohon GGn 150d masters texu kisaan. Alkaa klo 20.00

                                        Laitoin siitä 30% myyntiin, jos joku haluaa ottaa jännäriä.

                                        Kaks päivänen kisa ja senku kerran tuurittas päätyyn niin voisi pelailla käkkyä ilomielin =D

                                        • Tätä vastausta muokkasi 1 kuukausi nasuj.
                                        #45213
                                        nasuj
                                        Osallistuja

                                            Tuli heti spotti tossa 150d kisassa.

                                            En oo noita yli satkun texuja kauheasti pelannu, mutta ylipäätänsä on fiilis texufieldistä että 4 betit on super underbluffattuja, cold 4 beteistä puhumattakaan.

                                            Ei riittänyt pokka kipata suoraan, joten clickasin takas. Shoves ihan snäppinä. Luulis olevan helppo kippi?

                                            https://gg.gl/nmifu

                                            • Tätä vastausta muokkasi 1 kuukausi nasuj.
                                            #45218
                                            nasuj
                                            Osallistuja

                                                https://gg.gl/w3qnn

                                                https://gg.gl/ije1s

                                                 

                                                5d mysteryssä suht ärsyttävä lopputulema. 30k pelaajaa ja 100 jälellä.

                                                Voitin joku 15 bountyä ja parhaillaan yhdessä kädessä 5. Isoin 26d, loput 2.1-4.9d.  Tarjolla oli 9.9k, 6.5k, 2.4k, monta 800 bountyä jne. Olis maistunu pienemmätki, mutta hillitön tuurihan siinä saa käydä.

                                                Sit heti ulos myös tosta 150d. Toi toinen oli osottaunut villimmäksi tapaukseseksi, että sinällään toi keskimmäinen ois voinu 3betata tossa paskempaakin ku 77. Ei tullu onetimeä tällä kertaa.

                                                • Tätä vastausta muokkasi 1 kuukausi nasuj.
                                                #45224
                                                nasuj
                                                Osallistuja

                                                    pyttykisaan

                                                    • Tätä vastausta muokkasi 1 kuukausi nasuj.
                                                    #45226
                                                    nasuj
                                                    Osallistuja

                                                        Melkeen toinen pyttyjahti pönikkä tälle iltaa.

                                                        • Tätä vastausta muokkasi 1 kuukausi nasuj.
                                                        • Tätä vastausta muokkasi 1 kuukausi nasuj.
                                                        #45280
                                                        nasuj
                                                        Osallistuja

                                                            Jumaleissön nyt meni viimein sen verran hermot tohon coolbetin latereg systeemiin, että oli pakko tulla tänne kysymään seuraavaa:

                                                            Toimiiko teillä noi Ipokerin/coolbetin lateregit oikein?

                                                            Mulla on nyt käyny jo vaikka kuinka kauan niin, että laitan n.tunti ennen kellon hälyttämään ädäritauolle ja se latereg on melkeen kerran kerrasta loppunut jo. Oon valittanu tästä niiden supportiin tuhat kertaa ja sanovat vaan, että ” Pokeriosastomme on tutkinut tämän muutamaan kertaan, eikä löytänyt sieltä mitään vikaa” ja vastaus siis luokkaa user error

                                                            Voin kertoa että vaikka olen toisinaan todistetusti idiootti, niin en sentään niin uuno ole etten kelloa osaa käyttää.

                                                            Tänään mikä katkaisi kamelinselän oli se, että katoin hyvissä ajoin 2 latereg turnaukseen millon se ädäri tauko on. Sitte tarkistin sen vielä tässä viimeisen tunnin aikana KAKSI kertaa uudestaan ja adjustasin kellon hälyttämään 4 minuuttia ennen ajan loppumista. Silti kun se vitun kello soi niin TADAAA ajat loppu. Toisessa luki 3 sekunttia aikaa ja klikkasin regiä, mutta ei huolinut mukaan ” Turnauksen rekisteröinti on päättynyt”

                                                            Toisekeen edes niiden potitus nappi ei toimi oikein. Senkin reporttasin jo aikaa sitten :D

                                                            Onko muilla samaa ongelmaa vai olenko tulossa hulluksi?

                                                            lifetiltit saa tästä aiheesta aikaseksi =D

                                                            • Tätä vastausta muokkasi 1 kuukausi nasuj.
                                                            • Tätä vastausta muokkasi 1 kuukausi nasuj.
                                                            #45283
                                                            Farseer
                                                            Osallistuja

                                                                Joskus se lateregkello näyttää ihan omiaan, niin että lateregia olisi pidempään tarjolla kuin oikeasti on. Ja joskus se softa sekoilee omiaan todella monella tavalla.

                                                                Ja joskus ne regit vain sulkeutuvat etukäteen tai parhaimmillaan sulkevat tauolla etuajassa add-onin, niin että pääse rekkaamaan mutta et saa add-onia. Hieno softa, joo.

                                                              Esillä 15 viestiä, 496 - 510 (kaikkiaan 547)
                                                              • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.
                                                              Go to top