Nasuj – Forward Momentum

  • Tämä aihe sisältää 531 vastaukset, 35 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 4 päivää sitten bubbles toimesta. This post has been viewed 55381 times
Esillä 15 viestiä, 511 - 525 (kaikkiaan 532)
  • Julkaisija
    Viestit
  • #45291
    nasuj
    Osallistuja
        Farseer kirjoitti

        Joskus se lateregkello näyttää ihan omiaan, niin että lateregia olisi pidempään tarjolla kuin oikeasti on. Ja joskus se softa sekoilee omiaan todella monella tavalla.

        Ja joskus ne regit vain sulkeutuvat etukäteen tai parhaimmillaan sulkevat tauolla etuajassa add-onin, niin että pääse rekkaamaan mutta et saa add-onia. Hieno softa, joo.

        Kiitos Farseer tästä.

        Mulla meinas järki jo mennä, kun aspa väittää ettei mitään vikaa ole ja kokoajan silti jotain.

        Toi kans ettei saa ädäriä on tapahtunu kans liian monesti. Se on kyl viel pahempi kuin ettei pääse ees regimään. :D


        WPT Poker
        ♦️ Maailman 2. suurin pokeriverkko
        🐟 Kalaisat pelit – fisuja riittää!
        💰 100% bonus 1500 dollariin asti + turnauslippuja

        >>> Avaa tili tästä <<<

        #45293
        nasuj
        Osallistuja

            megamega vaikea päivä. Starssilta yks 2 sija 150d. Thats about it.

            Nää starssin 2 päiväset ei kyllä lähe.

            En oo vielä koskaan päässy kakkospäivälle ja putoamistarina on same old, same old.. =)

            Tänään oli kyllä monumenttaalinen virhe pelata muutenkin. Ollut suht huonoilla unilla ja viime yönäkin jäi alle kuuteen tuntiin.

            Lähdin päivällä kävelylle, joka kesti lopen kolmisen tuntia. Aivan mahtava shortsikeli. Siitä syömään ja suoraan peleille. Oli virkku olo kun aloitti, mutta sitte iski kyllä armoton väsy. Ois pitänyt ennakoida tämä. Oma moka.

            Pelasinkin ihan surkeasti hyvän tovin ennenku tajusin käydä tauolla kylmässä suihkussa. Se autto, mutta enpä ollut parhaimmillani. Siihen vielä megakylmä pakka ennen tota starssin 2 sijaa. Hyvä halvennus kuitenkin.

            Posin kautta pääseepähän ajoissa nukkumaan. Nyt sormet ja varpaat ristiin +8h unista ilman väliheräilyjä, ty.

             

            • Tätä vastausta muokkasi 3 viikkoa nasuj.
            #45444
            nasuj
            Osallistuja

                 

                Kreisi day.

                Päivän piristys oli löytää Muuvipeikko samasta finusta ja vielä omaha kentillä! Kohtaan herran paljon mielummin omahassa kuin texussa. Tarkoitan tällä omia vajavaisia texutaitojani! Turnauksessahan oli tietenkin, kuinkas muutenkaan, komeat 69 osallistujaa.

                Tässä tein kyllä yhden kardinaalimunauksen 3 left, kun olin cl sekä isoin bounty vielä jakamatta ja meni käsi foldiin kun kolmas paino merkkejä keskelle. Onneksi oli omassa päässä tällä kertaa se isoin. Tosin 170e, mutta kelpaa!

                Olybetin 10d festivaali turbotexu ui vielä 5k pelaajan joukosta sijalle 18.

                55 vs A5 kun ois tullu kotiin niin ois ollu käytännön ft stäkki. Ei tullut ainuitakaan nauloja tai kongeja koko turtissa. Vähä elättelin toivetta, että kärsivällisyys palkittaisiin, mutta palkittiin kasalla 82, T3, 94 jne rapaa. Täytyy myöntää että kiinnostuin jälleen 4.5k pytystä.

                Ainiin, tulihan muualta vielä texussa 2. sija josta reilu 300e. 4 figs päivä, not too shabby.

                 

                 

                 

                • Tätä vastausta muokkasi 3 viikkoa sitten nasuj.
                • Tätä vastausta muokkasi 3 viikkoa sitten nasuj.
                #45448
                sharkie
                Osallistuja

                    Kovaa ajoa!

                    #45452
                    nasuj
                    Osallistuja
                        sharkie kirjoitti

                        Kovaa ajoa!

                        Thank juu sir!

                        Viikon tavoite oli ownata kaikki. Suunta on toistaiseksi ollut oikea 🫡

                        #45479
                        KissMyBass81
                        Osallistuja

                            Joo piti tulla puolustamaan tiistaista (diilipytty)mestaruutta 😄 En kyllä tajunnut että siellä tuttuja ja muutenkin focus muissa peleissä ja tuo tuommoinen hupailu vaan. Onnea pytystä! 💪

                             

                            Edit: näköjään koko viesti täällä lainauksen sisällä eikä kovin helppoa fiksata puhelimella joten antaa olla 😃

                            • Tätä vastausta muokkasi 3 viikkoa sitten KissMyBass81.
                            #45496
                            nasuj
                            Osallistuja

                                Noi mysteryomput on kyllä hauskoja :D

                                Kuin myös onnittelut komeasta pytykästä!

                                 

                                Myyn tästä turtsista 50%, jos jotain kiinnostaa ostaa!

                                #45515
                                nasuj
                                Osallistuja

                                    Pyttykisaan

                                    #45517
                                    nasuj
                                    Osallistuja

                                        Prkl 3x avg chipliidu potti tossa  olyn 10d kisassa 100 left isosta 4bb stäkin bountista. Kärkisetti paperia riverillä. Kiva että noihin isoihin spotteihin pääsee toistuvasti, mutta on niitä vaikea voittaa.

                                        Vedin kyllä hetkeä aiemmin 26% 3bet potissa Raiveria vastaan, että eipä siinä.

                                        #45614
                                        nasuj
                                        Osallistuja

                                            asd

                                            • Tätä vastausta muokkasi 2 viikkoa nasuj.
                                            • Tätä vastausta muokkasi 2 viikkoa nasuj.
                                            #45615
                                            nasuj
                                            Osallistuja

                                                Tänään oli jännä päivä pelien osalta. Sain lippuja starssin 215d ja 55d kisoihin. Olyllä 30d texuun ja mitähän muuta.

                                                Toi 215d sattu kyl kovia kavereita pöytään ja hävisin kaikki tärkeet potit. Ihan hyvin kyllä taistelin niitä vastaan, mutta eipä siinä tullut saumoja. Ratkasu potti 3 bettaan AKKQds, btn maksaa. Flop 44x ja siellä oli A477.

                                                Toi 30d texu oli joku 100 jälellä, 12k pytty. Avaan JJ mp, sb flättää, bb shovee. Maksan, sb fold. Siellä 77 ja flop 7. 40x starting stack potti, ois ollu joku 65bb tossa vaiheessa. Top 20 stäkki. Starssin 55d omppu. 3bettaan AAK7ss, vihu maksaa. Flop Q86cc. Survon, vihu shovee loput yli AK76 ilman vetoja. River 7 ja out. Sekin iso posautus ja oltiin suht pitkällä.

                                                Joskus vielä sen on mullekki tultava noi isommat. Onneksi printtipelit tuottaa tasasesti. Pari päivää tossa oli kyl maxi monttua, mut thats life.

                                                #45616
                                                nasuj
                                                Osallistuja

                                                    No melkein ei tarvinu ku pyytää. En oo runnannu kyl missään turtsissa noin hyvin ko tossa. Ei silti riittäny loppuun asti. FT:ssä AK vs AJ ja sit hilut KQ vs KT vs A4, toi KT oli shortimpi ku minä. Turn T ja ei tullu 130d ladderia.

                                                    Lähellä oli kyl iso pytty, mutta tosta ei voi valittaa :D

                                                     

                                                     

                                                    Pyttykisaan tuli täytettä kans.

                                                    • Tätä vastausta muokkasi 2 viikkoa nasuj.
                                                    • Tätä vastausta muokkasi 2 viikkoa nasuj.
                                                    • Tätä vastausta muokkasi 2 viikkoa nasuj.
                                                    #45664
                                                    nasuj
                                                    Osallistuja

                                                        Tätä päivää on kyllä vaikea sanoin kuvailla.

                                                        Ei ollut mitään tehtävissä. Jatkoin vaan regimistä. Pelasin 69 turnausta ja satloja. Ei mitään happea missään. Pari hetkellistä välähdystä, mutta thats it.

                                                        Ei tarvinne erikseen kertoa, että aivan vitun kallis sunnuntai.

                                                        Raippaa saa antaa itelle. Ei pitäny itsekuri ja tuli sitte regittyä pelejä joihin ei saanu lippuja. Tyhmyydestä sakotetaan. Tänään reilusti.

                                                        Mentaali ei ollut hyvä. En tiiä oikein mistä se johtu. Olin hyvällä tuulella ja valmis ennen pelejä. Ei se auta selitellä, että ev käyrä menee ylös ja vihreä pystysuoraan alas, jos on ite laistanu omista säännöistään. Kerta toisensa jälkeen. Joissa on viime aikoina kyllä pysytty hyvin, mutta ei tänään. Se tässä eniten vituttaa eniten.

                                                        Binit tulee takaisin, sen tiiän, no worries. Hidastaa vaan projektia. Back to print games.

                                                        Vidduuu

                                                         

                                                        #45721
                                                        nasuj
                                                        Osallistuja

                                                            Mietin yöllä että ois ollu vapaapäivä tänään.

                                                            Oli kuitenkin toi 109d plo maini ja päätin sit et jos saan lipun siitä 5.5d satlasta niin pelaan. No lippu tuli ja eikai se ku peleille. Meni se maini alkuun tosi hyvin, oli hyvä pöytä ja sai helpolla merkkejä. Kerran painoin brassia riverillä pakkaan tripseillä, makso pohjatäpöllä. Perus biittaa 0 valuee. Sieltä toivuttiin, mutta sitte ragsteriä vastaan sb vs bb AA83 vs AKQT 130bb potti. Floppi KQx ja gg.

                                                            Kaikki muu menikin sitte tasasen päin helvettiä. Huomenna ei jakoakaan ja toivottavasti ei keskivikkonakaan.

                                                            Ollut tässä nyt viikon sisällä 4 ja puoli tommosta aivan kammo päivää. Sukkana vaan. What to do.

                                                            Eilen ja tänään chipeissä noin niin eipä siinä oikein tehtävää.

                                                            Eiku tuli starssilta yks kakkossija 16d turbosta. Joku 120d siitä. Hävisin ipmutille. Onnea sinne vain pytystä jos tätä luet.

                                                            #46179
                                                            nasuj
                                                            Osallistuja

                                                                Ollut aika haipakkaa pari viikkoa :D

                                                                Pari hyvää päivää pelastanut tosi paljon. Mikä on jees, koska ois muuten tullu tosi kalliiksi. Pyttykisassa kyllä nyt pahasti jälessä.  Jooh, eipä se, on antanut tasoitusta liikaa jo silläkin, ettei oo reginy ees niitä satloja. Ollut vaan niin paljon pelattavaa muutenkin.

                                                                Onpa se kulkenutkin ennen tätä, mutta ei tuo ikinä mitään nautittavaa ole. Kuuluu työnkuvaan ja vaikka kirosanoja onkin päässyt usein niin peli on ollut ihan ok. Ainakin siihen nähden, että pelannut +12 pöytää käytännössä kokoajan. Vaikuttaa se väkisin ainakin itsellä pelintasoon jonkin verran. Lähinnä vetää liian tiukkaa niissä sivupöydissä ja sitte riidejä jää varmasti saamatta. Vähä jo ootan että pääsee pelaamaan sitä normi aikataulua. Toki maistuisi jokin palautus tuosta world festivalista tai anniversary seriesistä. Aika rummaa jälkeä niihin kumpaakin.

                                                                 

                                                                Noissa omien binien isoimmissa peleissä toivoisi vähän paranusta.

                                                                Noi on +25d peleistä mitä nyt tässä välillä päässyt pelaamaan. Kaikkea väliltä 25-150, painottuen pienempään. n. 40d avg buy in tossa samplessa.

                                                                Maltti on valttia ja toki pienemmissä mennyt hyvin, mutta kyllä tässä semmoinen pieni apina välillä tuntuu selässä.  Scorettaminen on kivaa, kukapa siitä ei tykkäisi.

                                                                 

                                                                Tää Fletwood Maccien The Dance-konsertti kannattaa kaikkien musiikin ystävien katsoa. Tai oikeastaan kaikkien muidenkin. Lavalla on aivan älytön määrä talenttia. Siinä seisoo useampi suosikkimuusikkoni.

                                                                Lindsey Buckinghamn on ollut pitkään yks omista kitarasankareista. Ei voi sanoa, että lapsesta, kun jostain syystä tutustuin tähän bändiin paremmin vasta kovasti teini-iän jälkeen. Aivan maagisen tyylikäs ja virtuoosimainen soittaja. Muusikko henkeen ja vereen.

                                                                Sitten tietenkin the one and only Stevie Nicks. Kultaisella äänellä ja vibralla varustettu upea ääninen laulaja. Menee mulla ainakin ytimiin. Simply beautiful. Pelkästään nämä kaksi äsken mainitsemaani riittäisivät saamaan lavan kuin lavan ja yleisön kun yleisön ilmiliekkeihin.  Kyllähän heillä henkilökohtaisessa elämässäänkin räiskyi ja kovasti. Siitä kertoo mm tämä laulu.

                                                                Christine Mcvie, rauha hänen sielulleen, oli upea laulaja-lauluntekijä. Todellinen ammattilainen. Hänen musiikkinsa tulee elämään ikuisesti.

                                                                Mick Fletwood on iloisin koskaan näkemäni rumpali. Katsokaa nyt miten sen eläytyy näin melankoliseenkin kappaleeseen.

                                                                Mainitaan nyt tietenkin myös basisti John Mcvie. Voisin väittää, että täysin aliarvostettu basisti. Soittaa upeita bassolinjoja, jotka herättävät biisit henkin.

                                                                 

                                                                Bändillä on räiskyvä historia, joka sekin kuulunee usein työnkuvaan, mutta kaikesta draamasta huolimatta he esiintyivät yhdessä. Timanttisesti.

                                                                 

                                                                Vähän menevämpää rallia The Chain kappaleen muodossa.

                                                                • Tätä vastausta muokkasi 1 viikko nasuj.
                                                                • Tätä vastausta muokkasi 1 viikko nasuj.
                                                                • Tätä vastausta muokkasi 1 viikko nasuj.
                                                                • Tätä vastausta muokkasi 1 viikko nasuj.
                                                              Esillä 15 viestiä, 511 - 525 (kaikkiaan 532)
                                                              • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.
                                                              Go to top