Nasuj – Forward Momentum

  • Tämä aihe sisältää 531 vastaukset, 35 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 2 päivää bubbles toimesta. This post has been viewed 55167 times
Esillä 7 viestiä, 526 - 532 (kaikkiaan 532)
  • Julkaisija
    Viestit
  • #46185
    nasuj
    Osallistuja

        Pakko vielä tämä Buckinghamin sooloveto jakaa.

        Ei muuten ihan jokapoika soita ja laula tätä biisiä tähän tempoon ja malliin. Virheettömän tarkasti. Tuo on nimittäin oikeasti melkoisen paljon vaikeampaa, kuin miltä Buckingham saa sen tässä näyttämään.

        Fingerstyle is strong in this one.

         

         


        WPT Poker
        ♦️ Maailman 2. suurin pokeriverkko
        🐟 Kalaisat pelit – fisuja riittää!
        💰 100% bonus 1500 dollariin asti + turnauslippuja

        >>> Avaa tili tästä <<<

        #46205
        bubbles
        Osallistuja

            Laitetaas Fleetwood Mac tänään grindimusaks. Oma tutustuminen musiikkiin alkoi nappulana kun vanhemmat antoi jonkun Fleetwood Macin c-kasetin aikoinaan lahjaksi.

            #46271
            nasuj
            Osallistuja

                Toivottavasti bublesilla kulki!

                 

                Pyttyjahtiin täytettä

                #46324
                nasuj
                Osallistuja

                    Jooh vähän pidempi vuorokausi.

                    Heräilin maanantaina komeasti ennen ilta kymmentä. Ei tullut uni ennen päivää. Siitä hyppäsin peleille ja grindailin aamuun asti. Välikauppa, kävely ja pari nopeeta cs, josta kaverin kanssa kumpikin suunnattiin aamupeleille.

                    No ne aamupelit jatku tähän asti. Taisin alottaa ton viimesimmän sessarin kasin jälkeen eilisaamuna ja lopettelin tossa hetki sitten. Meni aika kuin siivillä ja melkoinen grindimode. 10 tuhatta hanskaa ja risat pelkästään tossa. Tais mennä ihan ok toi, vaikka tuli isommat tärkeet pataan ja blunderoin yhen varman finun ja tsemin 4fig pyttyyn about 10 leftissä.

                    Nyt chill ja unta. Huomenna liikettä ja peliä jos tuntuu siltä.

                    #46398
                    bubbles
                    Osallistuja

                        Kulki ekat 90 min ja sit vaihoin toiseen musaan ja doom switch. GL!

                        #46631
                        nasuj
                        Osallistuja

                            asdasd

                            • Tätä vastausta muokkasi 2 päivää nasuj.
                            #46653
                            bubbles
                            Osallistuja
                                nasuj kirjoitti

                                asdasd

                                Täällä sama meno.

                              Esillä 7 viestiä, 526 - 532 (kaikkiaan 532)
                              • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.
                              Go to top