Nasuj – Forward Momentum

  • Tämä aihe sisältää 544 vastaukset, 36 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 5 tuntia nasuj toimesta. This post has been viewed 57954 times
Esillä 5 viestiä, 541 - 545 (kaikkiaan 545)
  • Julkaisija
    Viestit
  • #47446
    nasuj2
    Osallistuja

        jihaa

        testingtesting

        Ei anna kirjoittaa pidempää tekstiä tai sitten lihavointi yms estää muokkaamisen.

        Antaa virhetekstin kun yrittää muokata tai tehdä uuden pidemmän kirjoituksen.

        Koitan selvittää mistä johtuu.

        Virhe! Vastaustasi ei voida juuri nyt muokata.

        • Tätä vastausta muokkasi 6 tuntia nasuj2.
        • Tätä vastausta muokkasi 6 tuntia nasuj2.
        • Tätä vastausta muokkasi 6 tuntia nasuj2.
        • Tätä vastausta muokkasi 6 tuntia nasuj2.
        • Tätä vastausta muokkasi 6 tuntia sitten nasuj2.


        WPT Poker
        ♦️ Maailman 2. suurin pokeriverkko
        🐟 Kalaisat pelit – fisuja riittää!
        💰 100% bonus 1500 dollariin asti + turnauslippuja

        >>> Avaa tili tästä <<<

        #47452
        nasuj
        Osallistuja

            Toimiikotoimiiko

            Antaa muutaman sanan kirjoittaa aina kerralla, jos pitempää yrittää niin tulee tuo virheteksti.

            Tein kertauksen eilisestä missä olisi itse voinut parantaa ja sen pohjalta suunnitelman tuleviin sessiohin, mutta ei anna millään lähettää sitä.

            Japjau

            Hei! Huomasin, että ainakun tekstissä oli sana a n a l y y s i niin tulee tuo virheteksti.

            Joo siitä se muuten johtuu ihan satavarmasti. Voiko olla. Jos kirjoittaa noin erikseen, ei mitään ongelmaa, mutta heti jos kirjoittaa yhteen ei anna lähettää.

             

            • Tätä vastausta muokkasi 5 tuntia nasuj.
            • Tätä vastausta muokkasi 5 tuntia nasuj.
            • Tätä vastausta muokkasi 5 tuntia nasuj.
            • Tätä vastausta muokkasi 5 tuntia nasuj.
            • Tätä vastausta muokkasi 5 tuntia nasuj.
            • Tätä vastausta muokkasi 5 tuntia nasuj.
            #47460
            nettipokeri.com
            Avainmestari

                Moikka! Kiitos, pistetään devaajalle selvitykseen, että mistä kiikastaa.

                #47461
                nasuj
                Osallistuja

                    Koitan lyhennettyä versiota.

                    Heti session jälkeisen turhautumisen helpottamisen jälkeen kertaus sessiosta.

                    Sessioon lähdettäessä vireystila hyvä, mutta session lopussa oli kyllä jo selkeää väsymystä havaittavissa.

                    • Pöytiä normaalia enemmän pelintarjonnasta johtuen. 16 pöytää oli aika kauan. Alla suurimmat poikkeavuudet.
                    • Omahassa check-raisettu liian vähän. Tässä aika iso poikkeavuus.
                    • Texussa kaikki muu näyttää ihan hyvältä, paitsi post flop aggressio alarajalla.

                    Yhteenveto:
                    Normaalia suurempi pöytämäärä on selvästi vähän passivoittanut. Tämä ei ole mikään yllätys, mutta selvästi jotain vaikuttanut.

                    • Evbbt kummassakin lajissa +20 ja chipeissä mennyt aika ilkeästi alle. Fiilis on, että muutamaan kerran annoin riverillä turhaan valuet.

                    Suunnitelma tulevaan sessioon:

                    • Valitse pelit tarkemmin. Tänään pelintarjonta pääsi hieman yllättämään, sillä turnauksia oli huomattavasti normaalia enemmän. -2 pöytää avg, ainakin.
                    • Keskitytään viime session virheisiin ja pidetään huolta riittävästä aggressiosta joka paikassa. Tänään oltiin joissain alarajalla ja yhdessä reilusti alla.
                    • Liikunta, ruoka ja lepo. Kaikessa noissa on ollut ja on parannettavaa

                     

                       Omasta mentaalista huolehtiminen. 

                    • Tavoitteena positiivisempi mielenmaisema.
                    • Ongoing process ja välillä tulee takapakkia. Joskus enemmän. Turhautumista tulisi välttää. Huomaan silti usein olevani turhautunut. Osa tästä kumpuaa kyllä varmasti oikean elämän puolelta. Ihmissuhteet ja tämmöiset. Pokeri on mukava pakopaikka ja rakas laji, mutta silloinku sekään ei kulje niin johan on markkinat :D

                     

                     

                    Saa ja pitää haluta enemmän.

                    Pitää olla unelmia, haaveita, goalposteja. Mulla oli rehellisesti tosi pitkä aika ettei mulla ollu mitään isompaa. Tiiän miksi, mutta se on liian pitkä juttu nyt. Pääasia on että nykyään on. Tiiättekö välillä tulee fiilis, että on vaan niin paljo perässä. Antanu tasotusta.

                    Kärsivällisyyttä tarvitaan. Luulin joskus, että mulla on sitä paljon. Pokeri on opettanut kuinka väärässä olinkaan.

                    Jatkan tätä omaa juttua ja luotan, että voin lopussa sanoa tehneeni parhaani.

                    Mulla on monta asiaa missä en tee parastani nyt. Siihen voin ja pitää vaikuttaa.

                    Lopetan nyt, alkoi jo rönsyilemään niin, että ei saa itsekään selvää. Kädet ja kuvat jää nyt postaamatta. Nukkumaan. Öitä!

                     

                    Jälkiedit: Tekstistä tuli aavistuksen erinnäköinen kuin alunperin, mutta kokeillaan miltä näyttää. Jouduin muokkailemaan aika monesti, koska tekstin sisään tuli jotain ihmetekstejä. Jäi nyt vähän ton näköiseksi, mutta pidettäköön tätä harjoituksena. Ens kerralla paremmin.

                    • Tätä vastausta muokkasi 5 tuntia nasuj.
                    • Tätä vastausta muokkasi 5 tuntia nasuj.
                    • Tätä vastausta muokkasi 5 tuntia nasuj.
                    • Tätä vastausta muokkasi 5 tuntia nasuj.
                    • Tätä vastausta muokkasi 5 tuntia nasuj.
                    • Tätä vastausta muokkasi 5 tuntia nasuj.
                    • Tätä vastausta muokkasi 5 tuntia nasuj.
                    • Tätä vastausta muokkasi 5 tuntia nasuj.
                    • Tätä vastausta muokkasi 5 tuntia nasuj.
                    • Tätä vastausta muokkasi 5 tuntia nasuj.
                    • Tätä vastausta muokkasi 5 tuntia nasuj.
                    • Tätä vastausta muokkasi 5 tuntia nasuj.
                    #47473
                    nasuj
                    Osallistuja
                        nettipokeri.com kirjoitti

                        Moikka! Kiitos, pistetään devaajalle selvitykseen, että mistä kiikastaa.

                        yeah no problem!

                        Oon varma, että se on toi mainitsemani sana mikä sen aiheutti. Oisko ne neljä ekaa kirjainta yhdessä, että menee blokkiin tms

                      Esillä 5 viestiä, 541 - 545 (kaikkiaan 545)
                      • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.
                      Go to top